Povrat i reklamacije

 

 

Prodvatelj se obvezuje isporučiti novi proizvod u originalnom pakiranju za kojeg vrijede jamstveni uvjeti definirani od strane glavnog zastupnika. Svaki proizvod prati zakonom propisana dokumentacija zajedno sa jamstvenim listom.

Reklamacije

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo da nas kontaktirate što prije.
Pošaljite nam informacije s brojem računa i opisom reklamacije elektroničkom poštom na aquaphor.hr@gmail.com , kontaktirajte nas telefonski na broj 099 213 2715, ili preko Aquaphor facebook stranice.
Poslat ćemo Vam odgovor u roku od 3 radna dana i na temelju Vašeg opisa reklamacije predložiti rješenje (zamjena, servis, povrat novca).

U slučaju zamjene neispravnog proizvoda ili povrata novca za neispravni proizvod, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća ga na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam novi/zamjenski proizvod ili vraćamo novac.
Povrat novca/zamjena za novi proizvod uobičajeno se odrađuje unutar 3-5 radnih dana, a najkasnije nakon 15 dana.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. 

Iskreno se nadamo da ćemo riješiti Vašu reklamaciju na obostrano zadovoljstvo.

Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

 

Povrati

Upute o postupku jednostavnog raskida ugovora:

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača roba predana u posjed. Kako bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, potrošač mora obavijestiti prodavatelja (Nadema d.o.o.) o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona, telefaksa i adresa elektroničke pošte, te ugovor/narudžba koji potrošač raskida).

U slučaju jednostranog raskida ugovora potrošač snosi izravne troškove povrata robe, i dužan je vratiti robu Nadema d.o.o. neoštećenu, bez nepotrebnog odgađanja, putem pružatelja poštanskih usluga, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora trgovcu.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom sukladno članku 77. stavak 5., osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Nadema d.o.o. dužna je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, vratiti potrošaču uplaćeni novac, ali ne prije što primi vraćenu robu.

U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju Nadema d.o.o. nije obvezna prihvatiti povrat takve robe. U slučaju da je robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, Nadema d.o.o. ima pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraća potrošaču.

U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Nadema d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. 

Preporuke za kupovinu:

  • dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u opisu proizvoda prilikom izbora proizvoda,  
  • ne preuzimajte proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenite pozornost na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati pošiljatelju, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom 
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
  • pregledajte proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (na primjer pukotine na proizvodu, nedostajući dijelovi i sl.) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (na promjer odgovaraju li dimenzije proizvoda Vašim potrebama, otvaraju li se proizvodi na pravilan način, radi li mehanički brojač ispravno i sl.) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti 
  • u slučaju svih dodatnih pitanja kontaktirajte nas telefonski ili elektroničkom poštom

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti OVDJE

UVJETI POSLOVANJA

PROIZVOD DANA
Vrč za pročišćavanje vode Aquaphor Izvor
Vrč za pročišćavanje vode Aquaphor Izvor
Cijena:199,00 KN
Akcija:99,00 KN
Jeste li znali?