OPĆI UVJETI POSLOVANJA

OPĆI UVJETI POSLOVANJA
INFORMACIJE O SKLAPANJU UGOVORA NA DALJINU

Internet trgovina aquaphor.com.hr je u vlasništvu Nadema d.o.o., Športska 6A, Čakovec. Nadema d.o.o. omogućuje vam korištenje internet trgovine aquaphor.com.hr u skladu s ovim uvjetima korištenja koje se primjenjuju na sve sadržaje i usluge.
Korištenjem internet trgovine aquaphor.com.hr se podrazumijeva da su korisnici u svakom trenutku upoznati s ovim uvjetima korištenja, te da ih u potpunosti razumiju i prihvaćaju.

Napomena:

  • prilikom izbora dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u opisu kako biste se uvjerili da upravo ovaj proizvod odgovara Vašim potrebama
  • u slučaju svih dodatnih pitanja kontaktirajte nas telefonski 095 222 1 222 ili elektroničkom poštom info@aquaphor.com.hr

 

Postupak sklapanja ugovora na daljinu – naručivanje

Ovi uvjeti korištenja definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno
reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je Nadema d.o.o., Športska 6A, Čakovec, a Kupac robe je posjetitelj internet kataloga koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Putem web shopa Kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Cijene su maloprodajne, s uključenim PDV-om. Valuta je Euro (|).
Roba se naručuje elektronskim obrascem i telefonskim putem. Kupac mora ispuniti Profil s osnovnim podacima za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će elektronskom poštom biti obaviješten o izvršenoj narudžbi.
Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznati sve o njemu te ga bolje pogledati, a želite li ga kupiti, samo kliknete na košaricu i on će se odmah naći u njoj. U košarici možete birati količinu, kao i odustati od kupnje. U svakom trenutku Vaša je košarica vidljiva i dostupna te možete mirno nastaviti pregledavati naš izlog. Po završetku kupnje, vratite se na košaricu i odaberite završi narudžbu. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže vam na e-mail adresu u obliku potvrde narudžbe.
Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, obavijestit će Vas putem emaila ili telefona o mogućnostima isporuke.

 

Cijene i plaćanje

Na stranici aquaphor.com.hr sve navedene cijene su maloprodajne, s uključenim PDV-om.

Plaćanje je moguće izvršiti na sljedeće načine:
1. Plaćanje kreditnim karticama
Visa, MasterCard, Maestro i Diners

Za sigurnost plaćanja i Vaših podataka brine se T-Com Payway, usluga online autorizacije kreditnih kartica T-Com-a. Plaćanje i autorizacija kreditnim karticama odvija se online u stvarnom vremenu. Posebnim sigurnosnim protokolima sustava zaštićeni su svi podaci svih sudionika u procesu kupnje
preko interneta.
Više pročitajte na: www.hrvatskitelekom.hr/poslovni/ict/poslovna-rjesenja/web-shop

2. Internet bankarstvo
Ako prilikom kupnje odaberete način plaćanja „uplatnica/virman“, dobit ćete potvrdu narudžbe sa svim potrebnim podacima za plaćanje virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom ili zatražite ponudu telefonski / e-mailom, po primitku uplate isporučujemo naručenu robu.

3. Pouzećem
Kupac plaća vrijednost robe gotovinom prilikom dostave predstavniku kurirske službe (DPD ili druga kurirska služba). U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Dostava

Dostavu robe vrši kurirska služba HP, DPD (ili druga) i to isključivo na području Republike Hrvatske. Također je u ponudi isporuka na paketomate HP (Hrvatske pošte). Iznimno, roba može biti isporučena i na neki drugi način.

Cijena dostave ovisi o adresi dostave narudžbe. Cijena dostave uvijek je zasebno prikazana i ispisana na potvrdi narudžbe i na računu. Prodavatelj naplaćuje Kupcu uslugu dostave proizvoda sukladno cjeniku, a u cijenu dostave uključeno je i pakiranje proizvoda. Cijena dostave bit će iskazana Kupcu nakon kompletiranja narudžbe i odabira adrese za dostavu.
Cijene dostave su sljedeće:

  • DPD – dostava na kućnu adresu                                     4,35 €
  • Hrvatska pošta – dostava na kućnu adresu                      4,35 €
  • DPD – dostava na kućnu adresu ZONA 2*                     5,90 €
  • Hrvatska pošta – dostava na kućnu adresu ZONA 2*      5,90 €
  • Hrvatska pošta – PAKETOMAT                                   2,80 €

* Popis mjesta ZONA2 se nalazi u Prilogu 1 uvjeta poslovanja.

Cijene dostave su maloprodajne, s uključenim PDV-om. Robu šaljemo na trošak i rizik kupca.

Dostava robe je besplatna ukoliko Kupac naruči proizvode u vrijednosti većoj od 40,00 €.

Roba će biti dostavljena u roku 2-5 radnih dana od primitka uplate ili narudžbe s pouzećem / kartičnim plaćanjem.

Narudžbe zaprimljene radnim danom do 11:00 sati, u pravilu se otpremaju sa skladišta Prodavatelja isti dan.

Preporuke za preuzimanje pošiljke od dostavljača:

  • ne preuzimajte proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenite pozornost na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati pošiljatelju, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
  • pregledajte proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (na primjer pukotine na proizvodu, nedostajući dijelovi i sl.) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (na promjer odgovaraju li dimenzije proizvoda Vašim potrebama, otvaraju li se proizvodi na pravilan način, radi li mehanički brojač ispravno i sl.) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti
  • u slučaju svih dodatnih pitanja kontaktirajte nas telefonski 095 222 1 222 ili elektroničkom poštom info@aquaphor.com.hr

 

Jamstvo proizvoda Aquaphor

Prodavatelj se obvezuje isporučiti novi proizvod u originalnom pakiranju za kojeg vrijede jamstveni uvjeti definirani od strane glavnog zastupnika.
Svaki proizvod prati zakonom propisana dokumentacija zajedno sa jamstvenim listom.
Molimo vas da prije upotrebe proizvoda pažljivo pročitate tehničku dokumentaciju i Upute koje su priložene uz proizvod!

 

Kako ostvariti garanciju navedenu u jamstvenom listu?
Proizvođač proizvoda jamči, preko NADEMA d.o.o. Čakovec, kao uvoznika i davatelja
jamstva u Republici Hrvatskoj besplatan popravak istog u skladu s važećim propisima i u skladu s uvjetima opisanim u ovom jamstvenom listu.

  • Kod kupnje proizvoda na koji se odnosi jamstvo kupac uz ispravan račun dobiva jamstveni list ovjeren potpisom i pečatom prodavača na kojem je naveden datum
  • kupovine.
  • Jamstveni rok počinje teći od dana kupnje proizvoda i traje u roku navedenom u jamstvenom listu.
  • Gubitkom računa kupac gubi pravo na garanciju proizvoda. Kupac je također dužan radi reklamacije čuvati kompletnu ambalažu i dijelove proizvoda tijekom prvih 15 dana nakon kupnje.
  • U slučaju neispravnosti ili fizičkog oštećenja proizvoda nastalog prije kupnje, NADEMA d.o.o. Čakovec zamijenit će kupcu reklamirani dio ili kompletan proizvod novim.
  • Nakon isteka jamstvenog roka NADEMA d.o.o. Čakovec će osigurati rezervne dijelove za popravak.
  • NADEMA d.o.o. Čakovec garantira da će proizvod ispravno funkcionirati tijekom jamstvenog roka ako se kupac bude pridržavao uputa za uporabu.

Jamstvo se ne priznaje u sljedećim slučajevima:

  • Ako kupac ne predoči ispravan jamstveni list i račun o kupnji.
  • Ako se kupac nije pridržavao uputa o korištenju proizvoda.
  • Ako je proizvod otvaran, prepravljan ili popravljan od neovlaštene osobe.
  • Ako su kvarovi na proizvodu nastali djelovanjem više sile.
  • Ako se proizvod loše održavao ili bio izložen utjecaju topline (vatre, sunca itd.)
  • Ako su oštećenja nastala u transportu ili slično nakon isporuke.
  • Ako su kvarovi nastali oštećivanjem zbog nepropisane upotrebe ili nepravilnim transportiranjem.
  • Ako je kvar nastao greškom u sustavu na koji je proizvod priključen.
  • Garancija ne pokriva fizička oštećenja nastala nepažnjom i zloupotrebom.
  • Obaveza kupca je da kod kupnje detaljno pregleda proizvod i ustanovi ispravnost.
  • Ovo jamstvo ne mijenja zakonska potrošačka prava važeća u Republici Hrvatskoj u odnosu na ona koja propisuje proizvođač.

Povrati i reklamacije

     Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke koje je proizvod imao u trenutku prijelaza rizika na kupca (u pravilu, trenutak predaje proizvoda potrošaču) i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na potrošača ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Sve reklamacije se rješavaju u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.
     Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo da nas kontaktirate što prije.
     Pošaljite nam informacije s brojem računa i opisom reklamacije elektroničkom poštom na aquaphor.hr@gmail.com, kontaktirajte nas telefonski na broj 095 222 1 222, ili preko Aquaphor facebook stranice.
     Poslat ćemo Vam odgovor u primjerenom zakonskom roku te na temelju Vašeg opisa reklamacije predložiti rješenje (zamjena, servis, povrat novca).
     U slučaju zamjene neispravnog proizvoda, prodavatelj šalje kurirskom službom novi/zamjenski proizvod, a kupac treba neispravan proizvod pripremiti za povrat, tako da ga spakira u kartonsku kutiju, te preda dostavljaču koji je donio novi proizvod.
     U slučaju servisa ili povrata novca za neispravni proizvod, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća ga na naše skladište.
     Povrat novca/zamjena za novi proizvod uobičajeno se odrađuje unutar 3-5 radnih dana, a najkasnije tijekom zakonom određenog primjerenog roka.
     Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

 

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez
navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od
strane potrošača roba predana u posjed.
Kako bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, potrošač mora obavijestiti prodavatelja (Nadema d.o.o.) o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona, telefaksa i adresa elektroničke pošte, te ugovor/narudžba koji potrošač raskida).
U slučaju jednostranog raskida ugovora potrošač snosi izravne troškove povrata robe, i dužan je vratiti robu Nadema d.o.o. neoštećenu, bez nepotrebnog odgađanja, putem pružatelja poštanskih usluga, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora trgovcu.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Nadema d.o.o. dužna je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, vratiti potrošaču uplaćeni novac, ali ne prije što primi vraćenu robu.
U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju Prodavatelj nije obvezan
prihvatiti povrat takve robe. U slučaju da je robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, Prodavatelj ima pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraća potrošaču.
U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

U nastavku je Obrazac o jednostranom raskidu ugovora.


OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU UGOVORA

1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________________________

2. Prima:
Nadema d.o.o., Športska 6A, 40000 Čakovec, Hrvatska
Email: info@aquaphor.com.hr
Tel: 095 222 1 222, 095 303 2233

3. Ja ____________________________________________________________

ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji

sljedeće robe______________________________________________________,

naručene/primljene dana ____________________________________________

Potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)_____________

Datum: __________________________________________________________

 

 

 

U slučaju da Kupac zahtijeva povrat novca, potrebno je navesti podaci o bankovnom računu primatelja uplate:
ime, prezime, adresa primatelja uplate kako je evidentirano u banci te IBAN računa.


POPIS MJESTA – ZONA 2
POŠTANSKI BROJ MJESTO GRAD
20000 DUBROVNIK DUBROVNIK
20103 DUBROVNIK DUBROVNIK
20106 DUBROVNIK DUBROVNIK
20107 DUBROVNIK DUBROVNIK
20108 DUBROVNIK DUBROVNIK
20109 DUBROVNIK DUBROVNIK
20205 TOPOLO SLANO
20207 MLINI MLINI
20210 CAVTAT CAVTAT
20213 ČILIPI CAVTAT
20215 GRUDA CAVTAT
20216 DUBRAVKA CAVTAT
20221 KOLOČEP DUBROVNIK
20222 LOPUD DUBROVNIK
20223 ŠIPANJSKA LUKA DUBROVNIK
20224 MARANOVIĆI BABINO POLJE
20225 BABINO POLJE BABINO POLJE
20226 GOVEĐARI BABINO POLJE
20230 STON STON
20232 SLANO SLANO
20235 ZATON VELIKI DUBROVNIK
20236 MOKOŠICA DUBROVNIK
20240 TRPANJ TRPANJ
20242 OSKORUŠNO OREBIĆ
20243 KUNA OREBIĆ
20244 POTOMJE OREBIĆ
20245 TRSTENIK OREBIĆ
20246 JANJINA JANJINA
20247 ŽULJANA STON
20248 PUTNIKOVIĆI STON
20250 OREBIĆ OREBIĆ
20260 KORČULA KORČULA
20263 LUMBARDA LUMBARDA
20264 RAČIŠĆE KORČULA
20267 KUĆIŠTE OREBIĆ
20269 LOVIŠTE OREBIĆ
20270 VELA LUKA VELA LUKA
20271 BLATO BLATO
20272 SMOKVICA SMOKVICA
20273 ČARA KORČULA
20274 PUPNAT KORČULA
20275 ŽRNOVO KORČULA
20278 NOVA SELA KULA NORINSKA
20289 UBLI LASTOVO
20290 LASTOVO LASTOVO
20340 PLOČE PLOČE
20341 KULA NORINSKA KULA NORINSKA
20342 OTRIĆ SEOCI OTRIĆ SEOCI
20343 ROGOTIN PLOČE
20344 KOMIN PLOČE
20345 STAŠEVICA PLOČE
20350 METKOVIĆ METKOVIĆ
20352 VID METKOVIĆ
20353 MLINIŠTE MLINIŠTE
20355 OPUZEN OPUZEN
20356 KLEK KLEK
20357 BLACE BLACE
21400 SUPETAR SUPETAR
21403 SUTIVAN SUTIVAN
21404 LOŽIŠĆA LOŽIŠĆA
21405 MILNA MILNA
21410 POSTIRA POSTIRA
21412 PUČIŠĆA PUČIŠĆA
21413 POVLJA POVLJA
21414 GORNJI HUMAC GORNJI HUMAC
21420 BOL BOL
21423 NEREŽIŠĆA NEREŽIŠĆA
21424 PRAŽNICA PRAŽNICA
21425 SELCA SELCA
21426 SUMARIN SUMARIN
21430 GROHOTE GROHOTE
21432 STOMORSKA STOMORSKA
21450 HVAR HVAR
21454 BRUSJE HVAR
21460 STARI GRAD STARI GRAD
21462 VRBANJ VRBANJ
21463 VRBOSKA VRBOSKA
21465 JELSA JELSA
21466 ZASTRAŽIŠĆE ZASTRAŽIŠĆE
21467 GDINJ GDINJ
21468 BOGOMOLJE BOGOMOLJE
21469 SUĆURAJ SUĆURAJ
21480 VIS VIS
21483 PODŠPILJE KOMIŽA
21485 KOMIŽA KOMIŽA
22232 ZLARIN ŠIBENIK
22233 PRVIĆ LUKA VODICE
22234 PRVIĆ ŠEPURINE VODICE
22235 KAPRIJE ŠIBENIK
22236 ŽIRJE ŠIBENIK
22240 TISNO TISNO
22242 JEZERA JEZERA
22243 MURTER MURTER
22244 BETINA BETINA
23262 PAŠMAN PAŠMAN
23263 ŽDRELAC ŽDRELAC
23264 NEVIĐANE NEVIĐANE
23271 KUKLJICA KUKLJICA
23272 KALI KALI
23273 PREKO PREKO
23274 LUKORAN PREKO
23275 UGLJAN UGLJAN
23281 SALI SALI
23282 ŽMAN ŽMAN
23283 VELA RAVA VELA RAVA
23284 VELI Iž VELI Iž
23285 BRBINJ BRBINJ
23286 BOŽAVA BOŽAVA
23287 VELI RAT VELI RAT
23291 SESTRUNJ SESTRUNJ
23292 MOLAT MOLAT
23293 IST IST
23294 PREMUDA PREMUDA
23295 SILBA SILBA
23296 OLIB OLIB
51280 RAB RAB
51281 LOPAR RAB
51542 OSOR MALI LOŠINJ
51550 MALI LOŠINJ MALI LOŠINJ
51551 VELI LOŠINJ MALI LOŠINJ
51552 ILOVIK MALI LOŠINJ
51553 MALI LOŠINJ MALI LOŠINJ
51554 NEREZINE MALI LOŠINJ
51556 MARTINŠĆICA CRES
51557 CRES CRES
51561 SUSAK MALI LOŠINJ
51562 UNIJE MALI LOŠINJ
51564 ĆUNSKI MALI LOŠINJ

  Uvjeti poslovanja - Sve